Συχνές Ερωτήσεις
Πως αποστέλλονται τα προϊόντα;
Η αποστολή γίνεται με Γενική Ταχυδρομική. Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ή την δημιουργία λογαριασμού. Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη παράδοση. Τα προϊόντα ταξιδεύουν με κίνδυνο & ευθύνη του πελάτη.
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Tο κόστος αποστολής είναι €5,00 και δεν χρεώνουμε έξοδα αντικαταβολής. Για αγορές άνω των €50 το κόστος είναι δωρεάν. Σε περίπτωση αλλαγής του κόστους μεταφορικών λόγω μεγάλου βάρους ή από απαίτηση της ταχυμεταφορικής, θα προηγείται συνεννόηση του καταστήματος με εσάς.
Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω τα προϊόντα μου;
Η Redbow.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα επιβεβαίωσης της πληρωμής (εκτός σαββατοκύριακου). Σε περιόδους προσφορών και εκπτώσεων δώστε μας ένα μεγαλύτερο περιθώριο. Σας υποσχόμαστε πως θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο πιο γρήγορα και καλύτερα γίνεται. Η παράδοση από την ταχυμεταφορική γίνεται περίπου εντός 3 ημερών (ανάλογα την τοποθεσία σας).
Που είναι δυνατή η αποστολή προϊόντων;
Αποστέλλουμε προϊόντα σε όλη την Ελλάδα με την Γενική Ταχυδρομική. Προς το παρόν δεν αποστέλλουμε στο εξωτερικό. Αλλά αν το επιθυμείτε, επικοινωνήστε μαζί για να βρούμε μια λύση.
Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν που αγόρασα;
Βεβαίως και μπορείτε. Οι αλλαγές για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να μην έχουν φορεθεί, τροποποιηθεί ή πλυθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί το καρτελάκι και το barcode. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη-τιμολόγιο), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Συνοδεύστε το δέμα σας με την παρακάτω φόρμα επιστροφής αφού την εκτυπώσετε και συμπληρώσετε τα στοιχεία ή συμπληρώστε την ηλεκτρονικά και στείλτε τη στο email μας sales@redbow.gr
Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται αλλαγή προϊόντων;
Στις περιπτώσεις που:
- το προϊόν το οποίο λάβατε είναι ελαττωματικό
- λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας
- το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει και επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν ή μέγεθος
- επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους.
Στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας (email, τηλέφωνο, fb messenger) και να αναφέρετε το περιστατικό. Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική επικοινωνία.
Υπάρχει κόστος αλλαγής;
Στις περιπτώσεις 1, 2 & 3 (δείτε παραπάνω) τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την Redbow.gr. Στην 4η περίπτωση το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά. Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Γίνονται όλα τα προϊόντα αλλαγή;
Αλλαγές γίνονται σε όλα τα προϊόντα εκτός από:
- προϊόντα σε έκπτωση ή προσφορά
- εσώρουχα, για λόγους υγιεινής.
Μεταφορικά Έξοδα
• Στην περίπτωση που το λάθος είναι της εταιρείας μας, οι επιστροφές – αλλαγές γίνονται αποκλειστικά με την μεταφορική courier που παραλάβατε (Γενική Ταχυδρομική) και πάντα με χρέωση παραλήπτη.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρεία, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Επιστροφές – Αλλαγές με άλλη μεταφορική εταιρεία και χρέωση της εταιρείας μας, δεν θα παραλαμβάνονται.
• Στην περίπτωση αλλαγής προϊόντων, από λάθος του πελάτη, η χρέωση μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Χρηματικά Υπόλοιπα
• Στην περίπτωση κατά την οποία τα νέα προϊόντα είναι πιο ακριβά, τότε η αποστολή γίνετε είτε με αντικαταβολή (άμεση αποστολή), είτε με τραπεζική μεταφορά (e-banking) και αποστολή μετά την επιβεβαίωση της μεταφοράς.
• Στην αντίθετη περίπτωση, κατά την οποία δηλαδή τα νέα προϊόντα είναι πιο φθηνά, τότε είτε σας επιστρέφουμε την διαφορά μέσω e-banking, είτε σας εκδίδουμε εκπτωτικό κουπόνι (διάρκειας 30 ημερών) για επόμενη αγορά σας.
(Τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη).
Επιστροφή Χρημάτων
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων από υπαιτιότητα του πελάτη, το ποσό που θα σας επιστραφεί είναι η αξία των προϊόντων χωρίς τα μεταφορικά έξοδα, αν υπάρχουν.
Παράδειγμα: Σύνολο παραγγελίας 40€ (Προϊόν 35€ + 5€ μεταφορικά). Το ποσό επιστροφής θα είναι 35€.
(Τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη).
Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
- Αντικαταβολή
- Μετρητά στο φυσικό κατάστημα
- Χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες μέσω Viva Wallet
- Με τραπεζική κατάθεση (πιο αργή).
Viva Wallet (Viva Payments)
Ασφαλής και ευρέως γνωστή υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών. Εγγυάται ασφάλεια στις συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Το Redbow.gr σε καμία περίπτωση δεν έχει πρόσβαση ή αποθηκεύει τα στοιχεία πληρωμής σας.
Είναι οι αγορές μέσω internet ασφαλείς;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι κρυπτογραφημένο (SSL Cerftificate). Μπορείτε να το διαπιστώσετε στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Αν κοιτάξετε στο αριστερό άκρο της γραμμής διευθύνσεων θα πρέπει να βλέπετε μια πράσινη κλειδαριά. Αν όχι ελέγξτε ξανά τη διεύθυνση που έχετε πληκτρολογήσει. Αν παρατηρήσετε κάτι περίεργο, θα σας παρακαλούσαμε να το αναφέρετε, για να προβούμε στις κατάλληλες ενέργειες..
Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω μια παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε λογαρισμό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή κατά την επίσκεψη στην σελίδα μας στην περιοχή “Ο λογαριασμός μου”. Αυτό μας βοηθά να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας μέσω email. Έτσι, οι παραγγελίες εκπληρώνονται χωρίς περιττά βήματα. Ο λογαριασμός βοηθά στην αποθήκευση των στοιχείων σας, ώστε η επόμενη παραγγελία να είναι πολύ πιο γρήγορη. Μπορείτε αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία και χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού, μόνο με τα απαραίτητα στοιχεία.
Πως ακυρώνω ή αλλάζω μια παραγγελία;
Αν η παραγγελία δεν έχει διευθετηθεί μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο τηλέφωνο επικοινωνίας κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος (2493022336), μέσω FB Messenger, είτε με email (redbow.eshop@gmail.com). Μπορείτε να ελέξγετε την κατάσταση της παραγγελίας στον Εντοπισμό Παραγγελίας.
Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, ακολουθήστε τον σύνδεσμο Εντοπισμός Παραγγελίας εισάγετε το ID Παραγγελίας σας στο παρακάτω πλαίσιο και πατήστε το κουμπί “Εντοπισμός”. Αυτό θα το βρείτε στην απόδειξή σας και στο email επιβεβαίωσης που θα πρέπει να έχετε λάβει.
Σε ποιον απευθύνομαι για τυχόν ερωτήσεις;
Διαθέτουμε διάφορους τρόπους επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα Επικοινωνία που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο, να στείλετε email ή να στείλετε μήνυμα στο FB Messenger μέσω του ειδικού κουμπιού κάτω δεξιά στη σελίδα.