Συχνές Ερωτήσεις

Αποστολή προϊόντων

Η αποστολή γίνεται με Γενική Ταχυδρομική. Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ή την δημιουργία λογαριασμού. Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη παράδοση. Τα προϊόντα ταξιδεύουν με κίνδυνο & ευθύνη του πελάτη.

Tο κόστος αποστολής είναι €4,00 και δεν χρεώνουμε έξοδα αντικαταβολής. Αγορές άνω των €70 το κόστος είναι δωρεάν. Σε περίπτωση αλλαγής του κόστους μεταφορικών λόγω μεγάλου βάρους ή από απαίτηση της ταχυμεταφορικής, θα προηγείται συννενόηση του καταστήματος με εσάς.

Η Redbow.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-2 εργάσιμων ημερών απο την ημέρα επιβεβαίωσης της πληρωμής (εκτός σαββατοκύριακου). Σε περιόδους προσφορών και εκπτώσεων δώστε μας ένα μεγαλύτερο περιθώριο. Σας υποσχόμαστε πως θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο πιο γρήγορα και καλύτερα γίνεται. Η παράδοση από την ταχυμεταφορική γίνεται περίπου εντός 3 ημερών (ανάλογα την τοπεθεσία σας).

Αποστέλλουμε προϊόντα σε όλη την Ελλάδα με την Γενική Ταχυδρομική. Προς το παρόν δεν αποστέλλουμε στο εξωτερικό. Αλλά αν το επιθυμείτε, επικοινωνήστε μαζί για να βρούμε μια λύση.

Πολιτική επιστροφών

Βεβαίως και μπορείτε. Οι αλλαγές για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες μπορούν να γίνουν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, να μην έχουν φορεθεί, τροποποιηθεί ή πλυθεί και να μην έχουν αφαιρεθεί το καρτελάκι και το barcode. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη-τιμολόγιο), το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος.

Στις περιπτώσεις που:

  1.  το προϊόν το οποίο λάβατε είναι ελαττωματικό
  2. λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας
  3. το νούμερο – μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει και επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν ή μέγεθος
  4. επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους

Στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί μας (email, τηλέφωνο, fb messenger) και να αναφέρετε το περιστατικό. Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές εάν δεν έχει προηγηθεί ηλεκτρονική επικοινωνία.

Στις περιπτώσεις 1, 2 & 3 (δείτε παραπάνω) τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την Redbow.gr. Στην 4η περίπτωση το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά. Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Αλλαγές γίνονται σε όλα τα προϊόντα εκτός από:

  1. προϊόντα σε έκπτωση ή προσφορά
  2. εσώρουχα, για λόγους υγιεινής.

Πληροφορίες πληρωμών

  1. Αντικαταβολή
  2. Μετρητά στο φυσικό κατάστημα
  3. Χρεωστικές / πιστωτικές κάρτες μέσω Viva Wallet
  4. Με τραπεζική κατάθεση (πιο αργή).

Ασφαλής και ευρέως γνωστή υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών. Εγγυάται ασφάλεια στις συναλλαγες με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Το Redbow.gr σε καμία περίπτωση δεν έχει πρόσβαση ή αποθηκεύει τα στοιχεία πληρωμής σας.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι κρυπτογραφημένο (SSL Cerftificate). Μπορείτε να το διαπιστώσετε στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποείτε. Αν κοιτάξετε στο αριστερό άκρο της γραμμής διευθύνσεων θα πρέπει να βλέπετε μια πράσινη κλειδαριά. Αν όχι ελέγξτε ξανά τη διεύθυνση που έχετε πληκτρολογήσει. Αν μπορείτε θα σας παρακαλούσαμε να το αναφέρετε, για να προβούμε στις κατάλληλες ενέργειες.

Παραγγελίες

Μπορείτε να κάνετε λογαρισμό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή κατά την επίσκεψη στην σελίδα μας στην περιοχή «Ο λογαριασμός μου«. Αυτό μας βοηθά να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας μέσω email. Έτσι, οι παραγγελίες εκπληρώνονται χωρίς περιττά βήματα. Ο λογαριασμός βοηθά στην αποθήκευση των στοιχείων σας, ώστε η επόμενη παραγγελία να είναι πολύ πιο γρήγορη. Μπορείτε αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία και χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού, μόνο με τα απαραίτητα στοιχεία.

Αν η παραγγελία δεν έχει διευθετηθεί μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο τηλέφωνο επικοινωνίας κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος (2493022336), μέσω FB Messenger, είτε με email (redbow.eshop@gmail.com). Μπορείτε να ελέξγετε την κατάσταση της παραγγελίας στον Εντοπισμό Παραγγελίας.

Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, ακολουθήστε τον σύνδεσμο Εντοπισμός Παραγγελίας εισάγετε το ID Παραγγελίας σας στο παρακάτω πλαίσιο και πατήστε το κουμπί «Εντοπισμός». Αυτό θα το βρείτε στην απόδειξή σας και στο email επιβεβαίωσης που θα πρέπει να έχετε λάβει.

Διαθέτουμε διάφορους τρόπους επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα Επικοινωνία που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας. Μπορείτε να πάρετε τηλέφωνο, να στείλετε email ή να στείλετε μήνυμα στο FB Messenger μέσω του ειδικού κουμπιού κάτω δεξιά στη σελίδα.